homeპორტალებიკონტაქტი
კონტაქტი

საჯარო რეესტრის ცნობით, სააგენტოს თანამშრომელთა მხრიდან უკანონო ქმედებისშემთხვევაში,

მოქალაქეს შეუძლია ცხელ ხაზზე დაუკავშირდეს შიდა კონტროლის სამსახურს დაინფორმაცია ნებისმიერი

დარღვევის შესახებ მიაწოდოს. მოქალაქეებს ასევე შეუძლიათინფორმაცია

ელფოსტის hotline@napr.gov.ge საშუალებითაც გაგზავნონ.

ნებისმიერი ტელეფონიდან, მათ შორის, მობილურიდან განხორციელებული ყველა ზარიუფასოა.

------------------------------------------------------------------------------------------

სააგენტოს თავმჯდომარის მიერ მოქალაქეთა მიღება...

მიღების დღე და საათები: სამშაბათი, 13:00-დან 16:00 საათამდე

სააგენტოს თავმჯდომარესთან შეხვედრის მსურველებს ვთხოვთ, წინასწარ მოგვმართონ განცხადებით შემდეგ მისამართზე: ქალაქი თბილისი,


•  სანაპიროს 2 (თბილისის იუსტიციის სახლი) ან ტერიტორიული სარეგისტრაციო სამსახური


დაგვირეკეთ
...


2 405 405 თუ რეკავთ ფიქსირებული ქსელით

032 2 405 405 თუ რეკავთ მობილური ქსელით

995 32 2 405 405 თუ რეკავთ უცხოეთიდან


საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახური

ტელეფონი... 2 25 15 28
ელექტრონული ფოსტა... info@napr.gov.ge

სააგენტოს ცხელი ხაზი
... 08 00 900 909



სააგენტოს საბანკო რეკვიზიტებია...

მიმღების ბანკი – სახელმწიფო ხაზინა;
მიმღების დასახელება – ხაზინის ერთიანი ანგარიში;
ბანკის კოდი – TRESGE22;
მიმღების ანგარიში/სახაზინო კოდი – 707427078 (სსიპ – საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს მიერ გაწეული მომსახურების საფასური)

707427519 (სხვა არაკლასიფიცირებული შემოსავალი)


 

Pro-Service